Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Marinerad.

Av Simon H, till din tjänst. - 13 maj 2010 23:42

Sleten har varit mitt signum hela veckan hittills.
Jag har varit spritmarinerad sen i söndags förmiddag,och har vart bakis eller full hela veckan,även bägge samtidigt.
Kryssning söndag-måndag. Aldrig tidigare har jag druckit så intensivt. Hårt gick det,om man säger så.
Tisdan visste jag knappt vad jag hette. Sällan har jag varit så mör som då. Menvafan,man kan inte få allt jämt.
Igår onsdag vare studentfest. Drog in åt helvete för sent,mest beroende på sentimentalt snack. Pratade ganska lite med alla man kände som var därinne,hann inte riktigt med det. Dock kan jag inte klaga,kvällen var mycket bra av flera anledningar.


Så,idag har jag varit sleten igen. Antalet sömntimmar senaste 10dagarna är inget som kan ses speciellt bra. Bristen på dem börjar ta ut sin rätt,snart kommer jag inte ihåg vad jag själv heter igen av den anledningen.


Ut lördag? Blir lite väl mycket marinering av sig själv då tror jag.
Eventuellt chaufför,det skulle kunna vara nåt. Den som lever får se,och om jag förstått saken rätt så gör jag det fortfarande. Lever alltså.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Taggad,taggad,taggad.Fatalt taggad.Taggad så det skulle leda till nåt miserabelt. Så glad jag var,över allt.Jag hade äntligen tagit steget ut ur ofullständigheten,för att lämna den bakom mig. Trodde jag.Jag hade fel. Det var bara en kortare perm...

Igår knatade man ut med vit mössa på huvudet. Inte dumt. Två stipendier orkade jag knipa också,och förtära X antal bärs. Lika bra.Flaket var roligast på alltihop tror ja,utan tvekan. Smolken var dock när en kille på annat flak stuper handlöst ner i a...

Betygen är satta, sommaren har mer eller mindre anlänt, festivalerna närmar sig, studenten är bara ett stenkast iväg, fina sommarkvällar med gänget har tagit sin början..Allt borde vara frid och fröjd, glädje och bekymmersfritt. Det är det också,egen...

"Simon,du är som en kinamatsbuffé,fast med tre tighta byxor istället."Tack för det fina omdömet,eller vad säger man? Roligt var det i vilket fall som helst.Tyckte dryckeserbjudandet som stod på en lapp vid bordet på Harrys igår är bland det mest löje...

Motivationsbrist.Kärleksbrist.Beslutsångest.Festivalbrist.Br
ist på pengar efter att ha tankat biljäveln också.Ja,jag klagar. Åtminstone här,i verkligheten säger jag inte mycket om det.Alla behöver i viss mån klaga ibland. Om man som jag inte uttrycke...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards