Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Äntligen måndag äntligen,livet börjar på nytt igen.

Av Simon H, till din tjänst. - 5 april 2010 19:26

Om en vecka ska jag ta ett stort kliv. Eller ja,stort & stort. Jag ska i vilket fall söka högskola. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra,och funderar på vad fan det ska bli av mig. Menmen, förhoppningsvis blir det folk av mig också i framtiden. 
Åtminstone så blire basår, så jag har ett år till att fundera på,alltid något.
Jobba före hade absolut inte varit fel,men jag tror inte jag kommer få ett jobb tyvärr. Det jag skulle kunna få inom vore bygg,eventuellt. Ska det vara så tror jag mycket hellre pluggar,faktiskt.

Högskoleprovet ska göras snart också,gäller bara att ta sig samman & träna på lite gamla prov. Idag är jag grymt otaggad på det,imorn hinner jag inte,och på onsdag måste jag. Gör jag det inte då så skjuter jag mig. Punkt slut.

Bodaborg imorn hörde jag. Kommer va lika rörlig som en rullator utan hjul. Som tur är går det att flytta litegrand även på en sådan, så förhoppningsvis kommer man runt nån bana iallafall.
Iövrigt under detta sista påsklov så har jag inte en aning om vad som komma skall. Det märks. Studentfest torsdag på korianders kanske?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Taggad,taggad,taggad.Fatalt taggad.Taggad så det skulle leda till nåt miserabelt. Så glad jag var,över allt.Jag hade äntligen tagit steget ut ur ofullständigheten,för att lämna den bakom mig. Trodde jag.Jag hade fel. Det var bara en kortare perm...

Igår knatade man ut med vit mössa på huvudet. Inte dumt. Två stipendier orkade jag knipa också,och förtära X antal bärs. Lika bra.Flaket var roligast på alltihop tror ja,utan tvekan. Smolken var dock när en kille på annat flak stuper handlöst ner i a...

Betygen är satta, sommaren har mer eller mindre anlänt, festivalerna närmar sig, studenten är bara ett stenkast iväg, fina sommarkvällar med gänget har tagit sin början..Allt borde vara frid och fröjd, glädje och bekymmersfritt. Det är det också,egen...

"Simon,du är som en kinamatsbuffé,fast med tre tighta byxor istället."Tack för det fina omdömet,eller vad säger man? Roligt var det i vilket fall som helst.Tyckte dryckeserbjudandet som stod på en lapp vid bordet på Harrys igår är bland det mest löje...

Sleten har varit mitt signum hela veckan hittills.Jag har varit spritmarinerad sen i söndags förmiddag,och har vart bakis eller full hela veckan,även bägge samtidigt.Kryssning söndag-måndag. Aldrig tidigare har jag druckit så intensivt. Hårt gick det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards