Direktlänk till inlägg 12 april 2010

2.5meters plakat i din julgran.

Av Simon H, till din tjänst. - 12 april 2010 20:50

Chalmers-Karlstad,
Karlstad-Chalmers.
Ångest,som fan.
Kan helt enkelt konstatera,återigen,jag & beslut går inte ihop.
Utbildningen i sig kommer bli samma,i stora drag. Skillnaden är att Chalmers har bättre status,men ärligt talat kvittar det för min del.
Göteborg,nytt,obeprövat och ett väldigt bra studentliv. Storstad,möjligheter man inte trodde fanns och mycket lättillgängligt.
Karlstad,mindre,inte lika obeprövat och förmodligen ett bra studentliv även där.
Ingen storstad,men känns ändå ganska lagom. Troligtvis billigare boende och även lättare att hitta.
Bägge lockar just i detta nu precis lika mycket. Blir det Karlstad kommer åtminstone många vänner finnas nära till hands,plus alla de man känner som redan bor där. Visserligen försvinner flera av kompisarna i Karlstad,men inte alla.
Gbg kommer man knappt känna en kotte. Två stycken,i sin höjd. Dock har jag inga större problem att lära känna nytt folk,så det är det minsta jag oroar mig för.
Om 75timmar går deadlinen. Fan.

Helgjobb,eller nån helg ibland rättare sagt,och sommarjobb verkar kirrat iallafall. Great!
Nu festivallängtar vi. Har inte med största campplakatet på Arvika har någon annan lagt ner sig ordentligt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Taggad,taggad,taggad.Fatalt taggad.Taggad så det skulle leda till nåt miserabelt. Så glad jag var,över allt.Jag hade äntligen tagit steget ut ur ofullständigheten,för att lämna den bakom mig. Trodde jag.Jag hade fel. Det var bara en kortare perm...

Igår knatade man ut med vit mössa på huvudet. Inte dumt. Två stipendier orkade jag knipa också,och förtära X antal bärs. Lika bra.Flaket var roligast på alltihop tror ja,utan tvekan. Smolken var dock när en kille på annat flak stuper handlöst ner i a...

Betygen är satta, sommaren har mer eller mindre anlänt, festivalerna närmar sig, studenten är bara ett stenkast iväg, fina sommarkvällar med gänget har tagit sin början..Allt borde vara frid och fröjd, glädje och bekymmersfritt. Det är det också,egen...

"Simon,du är som en kinamatsbuffé,fast med tre tighta byxor istället."Tack för det fina omdömet,eller vad säger man? Roligt var det i vilket fall som helst.Tyckte dryckeserbjudandet som stod på en lapp vid bordet på Harrys igår är bland det mest löje...

Sleten har varit mitt signum hela veckan hittills.Jag har varit spritmarinerad sen i söndags förmiddag,och har vart bakis eller full hela veckan,även bägge samtidigt.Kryssning söndag-måndag. Aldrig tidigare har jag druckit så intensivt. Hårt gick det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards