Alla inlägg den 4 april 2010

Av Simon H, till din tjänst. - 4 april 2010 21:22

Dra åt helvete vad tråkigt jag har. Kan inte nån vänlig själ roa mig,åtminstone lite?
Snart slår jag på dörren i ren frustration,alternativt kastar kassettband på spegeln bara för att det ska hända nåt. Inte ett knop gjort på hela dan. Det mest intressanta som hänt är att jag kokade kaffe med papper som filter. Fan va rolig dag.
Snälla,händ nåt. Snälla. 

Av Simon H, till din tjänst. - 4 april 2010 18:11

Kl 20.00 åkte vi.
Mot nya mål,nya möjligheter och nya vyer.
Av ingen anledning alls,ställdes Gps:en in på Branäs. Lika bra.
Det var allsång,smädelser och allmän idioti,och väl framme halv i midnatt var vi där i säkert 20min. Draget därinne verkade inte vara värt sin hundring i inträde,så vi åkte & grillade istället. Rastplats i Stöllet,fram med grillen och se glad ut. Men gôtt vare.

Igår vare Påskafton. Karlstad intogs,i mycket ful utstyrsel. Laga mat,knäcka anekdoter och sen iväg. Utslängd & portad från Coffeyhouse för dans på bordet,följt av ännu en liten dum bilfärd & annat mindre folkligt. Men kvällen var bra,det enda som var synd var att några aldrig kom ut,vilket hade varit väldigt roligt. Kanske,hade myntats,men icke. Synd. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards