Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Simon H, till din tjänst. - 3 mars 2010 21:28

Läste mitt horoskop igår,i en 40+ tidning. Stod nåt om att rosa solglasögon skulle spela stor roll under dagen.
Jag tror bondfångaren som såg ett par rosa solglasögon i stjärnorna var full.
Jag var inte i närheten av ett par sådana. Det enda jag gjorde var att köra gammalt kylskåp på pall och spela sport med tillhygge, utan rosa glasögon.
Kanske hade det hjälpt om man imaginärt föreställde sig rosa glasögon på varje person man mötte.
"Jahaja, hon har rosa piloter, och han rosa Rayban."
Intressant tanke, dock utan större verklighetsförankring.

Idag har jag kört ett rör genom en öppen port, åkt kollektivt och sett en mycket begåvad tysk köra truck, på film. Käre tysken Claus är numer min idol. Aldrig förr har nån kört ihjäl 8pers vid 8olika tillfällen under samma dag, med en truck.
Sjukt bra film. Piratebay nästa,se om den finns. Skriva "Truckförer Claus,tot freunds unt blut" som en ren gissning. Wish me luck att få en träff..

Just det, glömde en sak. Jag har blivit bläckad på idag. Frånochmed denna dag fram tills min död erhåller jag nu en play,stop och ejectfunktion.

Använd dem väl.

"Kära tomten, jag önskar min vän en helvetes hangover i julklapp.
Tack tomten."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards