Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Simon H, till din tjänst. - 5 mars 2010 17:08

30veckors festivalande.
Sug på stavelserna, dröm dig bort för en kort stund.
Allt betalt,samtidigt som ditt bankkonto fylls med mer pesetas den du anar.
För mig är det bland det vackraste jag hört.
30veckors festivalande, på 30olika platser.
Bland kriterierna stod bland annat:
- Extremt festuthållig. - Check
- Always the last man standing. - Check. 
- Socialt begåvad. - Har inga problem med nytt folk,så check.
- Bra på att uttrycka sig i ord. - Check. ( iaf på svenska,dock ska det här vara på engelska).
Ytterligare kriterier fanns också såklart. Men det känns som att om man hade åkt på nåt sånt hade man vart en lycklig person.

Nåväl,tillbaka från utopin.
Har dragit ett konstaterande idag. Det är mer eller mindre fullkomligt omöjligt att kugga en truckuppkörning. Ta pallar från container,köra runt bana och hämta fat 7meter upp i pallställ gick fint.
Efter att ha avklarat ovan nämnda, så hade jag min eviga antagonist kvar.
Rörhelvetet. Rör in,gick bra. Rör ut,trodde jag skulle gå bra.
Härligt, var min tanke. Bara att vrida ut skiten nu så är det klart.
Full koncentration var precis vad som fällde mig. Full koncentration på röret. Men truckjäveln har gafflar som sticker fram också. Dock blev jag godkänd ändå,därav slutsatsen att det istortsett är omöjligt att misslyckas. Kör du det har du troligtvis kört ner hela pallstället,förstört trucken och flyttat containern.

I need you,I miss you. I just want you to come home.
Home to me. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards