Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Simon H, till din tjänst. - 18 mars 2010 18:46

När jag blev väckt av en spark imorse, gick jag direkt upp för att knata till bussen. 
Men, mina skor stod inte där jag ställde dom. De hade flytt till småland. En resa på X antal mil. Detta kryddat med en gnagande huvudvärk.
Jag undrar hur den bordsskivan på tempel mår idag. Jag har ont än,och har ett gäng schysta märken i pannan.
Dock vare en överlag mycket bra kväll. Det som var synd var att det inte gick att hitta folk man letade efter. Väldigt synd faktiskt. Kollade lite,men inte såg jag den jag kikade efter. Dumt.
Ang. skorna. En kille hittar inte sina egna, tar mina,sätter sig i bilen och åker sen till Småland. Tack för den. Var tvungen att gå till bussen i ett par 42or. Hade det inte vart för att de var 3-4 storlekar för små så hade det gått fint.

Nu ska jag gå & dö en sväng-
Samma tid,samma plats,samma kanal.
Där hörs vi nog inte,tyvärr. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards