Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

30veckor ren pur eufori.

Av Simon H, till din tjänst. - 5 mars 2010 17:08

30veckors festivalande.
Sug på stavelserna, dröm dig bort för en kort stund.
Allt betalt,samtidigt som ditt bankkonto fylls med mer pesetas den du anar.
För mig är det bland det vackraste jag hört.
30veckors festivalande, på 30olika platser.
Bland kriterierna stod bland annat:
- Extremt festuthållig. - Check
- Always the last man standing. - Check. 
- Socialt begåvad. - Har inga problem med nytt folk,så check.
- Bra på att uttrycka sig i ord. - Check. ( iaf på svenska,dock ska det här vara på engelska).
Ytterligare kriterier fanns också såklart. Men det känns som att om man hade åkt på nåt sånt hade man vart en lycklig person.

Nåväl,tillbaka från utopin.
Har dragit ett konstaterande idag. Det är mer eller mindre fullkomligt omöjligt att kugga en truckuppkörning. Ta pallar från container,köra runt bana och hämta fat 7meter upp i pallställ gick fint.
Efter att ha avklarat ovan nämnda, så hade jag min eviga antagonist kvar.
Rörhelvetet. Rör in,gick bra. Rör ut,trodde jag skulle gå bra.
Härligt, var min tanke. Bara att vrida ut skiten nu så är det klart.
Full koncentration var precis vad som fällde mig. Full koncentration på röret. Men truckjäveln har gafflar som sticker fram också. Dock blev jag godkänd ändå,därav slutsatsen att det istortsett är omöjligt att misslyckas. Kör du det har du troligtvis kört ner hela pallstället,förstört trucken och flyttat containern.

I need you,I miss you. I just want you to come home.
Home to me. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Taggad,taggad,taggad.Fatalt taggad.Taggad så det skulle leda till nåt miserabelt. Så glad jag var,över allt.Jag hade äntligen tagit steget ut ur ofullständigheten,för att lämna den bakom mig. Trodde jag.Jag hade fel. Det var bara en kortare perm...

Igår knatade man ut med vit mössa på huvudet. Inte dumt. Två stipendier orkade jag knipa också,och förtära X antal bärs. Lika bra.Flaket var roligast på alltihop tror ja,utan tvekan. Smolken var dock när en kille på annat flak stuper handlöst ner i a...

Betygen är satta, sommaren har mer eller mindre anlänt, festivalerna närmar sig, studenten är bara ett stenkast iväg, fina sommarkvällar med gänget har tagit sin början..Allt borde vara frid och fröjd, glädje och bekymmersfritt. Det är det också,egen...

"Simon,du är som en kinamatsbuffé,fast med tre tighta byxor istället."Tack för det fina omdömet,eller vad säger man? Roligt var det i vilket fall som helst.Tyckte dryckeserbjudandet som stod på en lapp vid bordet på Harrys igår är bland det mest löje...

Sleten har varit mitt signum hela veckan hittills.Jag har varit spritmarinerad sen i söndags förmiddag,och har vart bakis eller full hela veckan,även bägge samtidigt.Kryssning söndag-måndag. Aldrig tidigare har jag druckit så intensivt. Hårt gick det...

Ovido - Quiz & Flashcards